Wednesday, June 9, 2010

BM ku yang canggih

BM (Button Mushroom) ku hampir nak berkulat dan ber-fungi dah (yes, pun intended). Jadi mesti pakai BM dalam post saya ni =)

Hari ini saya bercakap dengan kawan imaginasi saya iaitu saya sendiri. Aduh, kesiannya budak tak guna ni.

Saya : Saya memang tak suka itu Untuk Penyeksaan beSar-besaRan (UPSR) kerana ia memang menyukarkan hidup.

Saya II: Taklah. Kan itu Pergilah Mampus alReady (PMR) lebih teruk?

Saya : Ya betul juga. Tapi saya rasa yang paling menyeksakan ialah itu Saya Punggung Meletup (SPM) yang tak guna tu.

Saya II: Tak juga. Yang paling teruk ialah a****l* (a-levels)

(kenapa dalam dialog pun ada benda macam ****? Tak tau lah, ini kan imaginasi saya. Saya ingat perkataan tu lubang keldai. Cis, tak guna betul)

HAHAHA syok sendiri betul ni

So long, a-levels. Hello, freedom =)))))) well, at least till uni =/

No comments:

Post a Comment