Friday, January 29, 2010

KEPADA ENCIK POSMEN

Wahai para posmen yang hantar snail mail kepada rumah saya,

Sila tengok betul betul sebelum hantarkan mail kerana saya selalu dapatkan mail Monahendren. For your information nama saya Kevin Wong. Itu Monahendren tinggal di sebelah jalan la. Lousy punya posmen hantarkan dua mail yang sepatutnya berlainan address kepada saya serentak. Hello, one house can only have one address la. Kalau dikau send wrong lagi saya akan slap kau. Haha ku penge-slap yang keji.

Wah BM ku makin hari makin canggih. Boleh incorporate english juga. 1Malaysia ftw!

*******

On a side note, my apologies to aunt may. I hope u can survive the handbag slinging menace. I mean what can happen? Unless inside the handbag got rocks la. Or a ping pong bat which will make Michelle laugh. *jaws theme*

Off to fight the supervillian Insomnia!

No comments:

Post a Comment